Followers

Tuesday, January 25, 2011

^_^ new look ^_^

hahahah nak gelak jap... aku xmo emo2 dah disebabkan mereka2 yang mengong tu..jadi tengah2 lunch hour ni terasa nak buat sesuatu yang baru mengikut tema aku untuk tahun ni "transfomers" ...hihih so aku pun carila background baru.. sape nak cari background untuk untuk blog boleh cari kat sini background cun .. so bolehla cuci2 mata kan.... pastu untuk banner tu pandai2la edit sendiri... seiringan dengan blog aku yang berwajah baru ni..aku pun tengah belajar2 untuk berwajah baru juga walaupun dengan menggunakan muka lama aku ni..jadi hasilnya.....tadaaaa..........



hahahahahaha nak gelak lagi..aku saje jer try2 guna selendang ni..pastu ramai pulak kata ayu *bukan ayu raudhah ok... hahah saje jer next aku nak try letak reben plak hihhi pelbagaikan hiasan kat selendang tu pastu apa lagi perasan lawa la... *hihihi syok sendiri jer... ok2 pls ignore file2 kat belakang tu yer..tu sume file project yang ku handle...*amek ko banyak tau...

okla saje nak share benda2 ni sambil menghiburkan hari.... yang suka sila tengok, yang tak suka sila blah!!

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads