Followers

Sunday, January 30, 2011

Mengular dalam Kelas

hahaha sekarang dalam kelas hihi disebabkan sekarang ada presentation dari kawan2 aku.. so aku ngular r kejap sbb aku dah present awal2 dulu huhuhu aku memang tak suka present last2 minute cam ni... aku suka present awal2 pastu fokus pada assignment yang lain jer.. n now tengah nak fokus untuk kempen politik yang akan berlangsung minggu depan..huhuhu hope i can do the best sebab aku merupakan pengurus kempen hihihiih kelakar jer rasa..sebenarnye aku tak minat pun politik2 ni..tp bagi memenuhi keperluan kursus komunikasi politik yang cover 40% ni aku layan kan jer la.. huhuhu

okla jap lagi sure dah boleh balik..hihi dahplan nak lelepak kat Midvalley jap..cuci2 mata n nak cari mainan untuk baby boy aku tu..dah besar ni nak bagi dia start belajar sikit..xde r asyik tergedik2 jer nak berjoget..hihi tapi comel jer tengok dia joget2 siap bertwis2 ..xtau sape yang dia tengok...

dahla nak kemas2 balik...
tata..



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads