Followers

Monday, January 31, 2011

Fraser Hill's (day 1)

aduyaii dah dekat sebulan dah cerita ni...aku baru sempat nak upload n create entry ni... okla okla...awal tahun hari tu aku, Mr. Hubby n Baby Boy g bercuti ke Fraser Hills (FH) ..sebab aku tak pernah pergi FH, asyik ke Cameron Highland (CH) jer kan..so weols decide ke FH..aku suka sangat tempat ni..tenang jer n sejuk..aku suka..tapi jauh lagi dari CH, jalan pun giler pusing2 tapi aku enjoy jer sebab mood bercuti kan so xmo tension2 kan... so sebelum bertolak tu weols lunch kat Restoran Rumah Thai aku tak ingat la kat mana hurmm lepas Batu Caves kot hihi aku ni bab2 jalan memang selalu jer lupa.... makanan giler sedap, BTW ni kali ke dua weols makan kat sini masa 1st time tu memang giler kentang terkejut sebab sedap giler n berbaloi2.... nak tengok gambar??? tadaaaaa


inilah restoran tu, tepi jalan jer.... try laaa

menu yang giler banyak n sedap n berbaloi2.... ^_^

Mr. Hubby tengah tengok menu....

Baby Boy yang tengah lapar nak mkn.. 1st time dulu dari mula datang sampaila ibu n abah dan habis makan, baby boy tidur jer..makanya  tapau la untuk si kecik ibu ni..

tadaaa... makanan dah sampai... tomyam, brokoli + cendawan, ayam goreng pandan, udang butter n ada 1 lagi belum sampai soting goreng tepung....yummy...ehhh penuhnya pinggan Mr. Hubby tu....

Licin sudah..... hahahah sedap seyhhhh

lepas jer kekenyangan weoals meneruskan perjalanan ke FH... hurayyy.... Baby Boy kejap jer dah terlena..aku??? konon2 nak teman Mr.Hubby sekali aku pun terlena daaa...hihihihi dah berpusing2 jalannya aku tersedar n nak naik ke FH ada masa2nye tau sebab pagar hanya dibuka 45 minit shj, pastu ditutup sebab orang dari FH pula nak turun haa macam tu la gilir2... so masa sampai kat gate tu masa untuk naik belum boleh lagi so kena tunggu 1/2 jam so weols pun lepak kat gerai minum2 n "melepaskan hajat" yang tak dapat dilepaskan dek kerana jalan berpusing2 tu mana de tempat nak berenti.... jomla tengok pic jer..

Mr.Hubby merehatkan diri...ehh sorry abg ada tong sampah pulak belakang tu..hihih

baby boy baru bangun tidur....haus la tu..

sempat lagi nk senyum2 noti kat ibu...

aku jadi camerawomen diorg ni jer..aku pun belum sampai mood nk bergambar... 

ehh diorang ni...tgk atas ada apa..ibu ni kat depan laaaa...

haaa ni la time2 untuk naik ke FH tu... memang jalan dia muat 1 kete jer...

inilah rumah yang kitorang duduk The Pines Resort...bestlaa... tu jer boleh cakap...

Mr.Hubby tengah angkat barang2....

pastu kitorang pusing2 tengok keadaan sekeliling dl...

opps nampak pulak bumbung kete ni hihihhi camerawomen xprofesional mcm ni r...

giler sejuk... masa ni baru pukul berapa..ala2 kat obersea pulak kan hihihi

sejuk......

pas maghrib bersiap2 nak g dinner...

ehh joget pulak amil ni...

pusing punya pusing..Puncak Inn jadi pilihan... tapi... hurmmm hampeh xsedap... yang adoo jer...

xde orang pun jadinya amil berjalan2 sesuka hati dia jer....




^_^

abah marah amil ker tu?? amil tengok ibu minta backup...huhuuh

tengokla ni...xleh duk diam..jenjalan jer tau, pastu duduk jer...nampak lantai tu macam bersih jer ok la tu

cakk...hihih saje suh Mr.Hubby snap pic mcm ni..

pic ni kabur skit tapi nak masukkan juga...... comel jer ...^_^

kat menara FH... tengah2 bulatan ni... nasib baik xde kete..

ni kat luar bangunan apa ntah aku dah lupa, tapi kat dlm boleh main snooker, ada apa ntah lagi..tempat makan pun ada..kat luar ni banyak bunga cantik2.. aku suka...^_^

again...amil dah minta lepas jer tu....

menara lagi....Mr.hubby xmo panjat tangga tu skit..klu tak sure cun pic ni... 

haaa macam ni..naik atas terus hahah relax r bukan ada orang lain pun....


ok ok dah tamat untuk day 1...nanti2la sambung day 2 n day 3 yer... penat r buat entry panjang2 ni....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads