Followers

Tuesday, February 1, 2011

Fraser Hills (Day 2)

ok nak sambung entry FH untuk hari yang ke 2..ni sume atas permintaan ramai yer.. kalau x aku pun dah malas nak upload pic2 ni sebab dah sebulan pun hihih tapi xpe atas memenuhi permintaan ramai aku buat juga laa..

hari ke2 tu weols jalan2 kat area FH, aku nak pegi air terjun dia tapi memandangkan tempat tu hujan dan jauh kedalam lagi so abahnya decide xyah pergi la lagi pun aku bawa Baby Boy aku ni so kena berjaga2 juga *ingat pesan mak..budak2 kan bahaya sikit masuk2 hutan ni... so ok la weols jalan mana yang adoo jer la.. naik kuda , makan2, nak naik bot pun tak boleh sebab hanya 2 orang dibenarkan , walaupun bawa si kecik dia xboleh juga.. so bergambar jerla... tengok jer la pic2 tu yerr....








atas tadi tu sume wajah2 baby boy baru bangun tido... anak bujang ku ..huhu

sebelum merayau snap2 dulu....

amil buat muka boring tu np??

ibu y over dari baby boy.. *wink... suka ati laa

tempat 1st weols pegi naik kuda... tadaa ni r time2 dia.. 1 round RM5.. ok jer

ni la kuda yang bawa weols jenjalan, Mr Hubby naik dengan Baby Boy, aku naik sensorang.. pic??? xyahla korang tengok..menangis nanti tengok pic aku naik kuda ahhaahahaha

menara ni waktu siang...aku ingt menara ni giler tinggi, xde pun rendang2 jer...

Baby Boy sebenarnye mara xmo snap pic dgn aku, dia nak snap sensorang dia.. tengok tu..

tengok tu dia... xmo posing pun..ibu jer lelebih... tp Baby Boy comel jer buat muka cam tu...huhuhuh

aduyyy tadi sopan jer terkepit2 duduk, ni haaa amek koooo...

dia dah kembali ceria bila dpt snap pic sorg2... no ibu..hahha

ehem ehem..... ^_^

eh pose apa ni cayang....

Baby Boy n Mr. Hubby...

ni kat one of the food court yang ada kat sana... aku xmkn pun kat sni, beli benda2 jer..

ni kat garden food court yang weols mkn2..

Baby Boy yang tengah lasak n sibuk nak naik turun tangga tu..

ni kalau tak silap Banglo Bentong namanya, ada banyak banglo2 macam ni..cantik kan... bestnye kalau dapat buat rumah cm gini hihihihi

ni masjid kat FH

haaa ni kat garden atas bukit tau..time ni kalau tak silap tgh hari tp angin dia sejuk jer..sedap sgt...

syok sendiri jer snap2 pic sebab just us jer yang ada kat atas tu hihihi tu la kelebihannya kalau pegi bukan time cuti sekolah... ^_^ planning ok




ibu n abah mula beraksi di depan kamera.....





pas tengok pic2 aku n Mr. hubby jer tadi mesti korang tertanya2 aku tinggal Baby Boy kat mana kan.... hihihi maklumla angin tengah sedap atas bukit tu..Baby boy apa lagi tengah tido la dalam stroller dia.... tadaaa

lena betul dia tido... *bagi chan abah n ibu berpic2...


kat sini la tempat utk naik bot tu, tp boleh 2 orang jer..mana plak nak tinggal Baby Boy kan..sudahnye..melepas...hahahha next time la yer...



kat Balai Polis pn nk snap.... sebab unik bangunannya.. pejabat pos pun sama..



baby boy bila kena dukung.... mengada sgt dgn abah dia.... weekkk


aku suka tong sampah ni.... shuhuuh



dah dah aku dah penat dah ni...nnt la buat penutup FH yer.....tata

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads