Followers

Tuesday, February 8, 2011

PIZZA Hut

kenapa tetiba aku nak buat entry pasal pizza ni?? 1st time makan ker?? xjuga.... tapi aku suka dengan pizza baru yang sedap ni... aku xtau nama dia..ala yang pizza sempena chinese new year ni..y tengah2 berlubang tu... huhuhu aku suka sangat..dahla makan panas2kan , lembut pulak tu..cheese ada banyak keliling n kat tengah2 pun ada... masam2 n manis2 n pedas2..perghhh memang sedap..malam tadi makan, sekarang ni masih terasa lg tau... uiii dahsyatt... *guna ayat nazmi RJ lagi... tapi memang sedap.. korang tak dapat gambaran lagi ker?? nilaaaa...

dah kenal dah?? y berlubang ditengah ni laa... sedap weii... tu jer nak cakap... oh yer..nak lagi sedap kan, apa lagi makan la bersama yang lebih kurang hut platter tu juga cuma kali ni lain sikit dia lagi sedap  ok sebab ada ayam tu..aku ni memang xingt nama2 mknn tu..aku ingt nk mkn jer..


makan dengan yang ni la..ayam tu memang best ok, aku suka sos dia... baby boy pulak suka makan carrot tu dengan mayonis tu..hihihi hurmm cuma y xberapa best y belah hujung tu , dia macam roti nan hurmm bukan dia ala2 toaster twister kat KFC tu tapi sos dia masam skit so xkena dengan tekak aku, so say no for that... yang lain sedap.....

thanks to pizza hut y buat makanan y kena dengan tekak aku... hurmmm terima kasih kat Mr.Hubby yang blanja ibu, amil n baby ^_^ luv u abah....


p/s:
pic adalah ensah Dato Google sebab masa makan weols xsempat dah nak snap2 hahaah

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads