Followers

Tuesday, February 22, 2011

MERDEKA

hahaha ni bukan merdeka yang 31 ogos tu tau..ni merdeka untuk sem 7 ni.. sabtu n ahad semalam aku final exam untuk sem 7 ni... giler susah ok... migrain n seram seram sejuk jawab..walaupun susah tetap gak jawab, betul ker x betul aku xtau...tapi yang pasti memang susah.. yerla dah final year kan sure la sume makin susah... now tengah cuti sem 2 minggu jer pastu start balik sem 8 pastu lagi 1 sem jer nak habis dah..horeeyy... tapi ada niat nak sambung lagi... yang syoknye pas exam Pak Ngah sabtu lepas, dia ada cakap suh buat master kat overseas..hahah n universiti y dia suh buat tu kat Oakland Universiti, New Zealand... hahha nazrul nampak berminat *dia masih bujang so boleh pergi... aku n abg pejai masa tu ye ye jer nak join juga tapi disebabkan kami dah berpasangan..hahaha nak aku dah cakap dengan Mr.Hubby semalam.. mai baca apa Mr,Hubby cakap...

aku: abg, tadi pak ngah suggest untuk sambung master kat Oakland Uni., New Zealand... fi    ingat nak try apply la sebab boleh dapat tajaan kementerian apa ntah xingt... fi ingt kalau dapat nk bawa abg n amil..abg ambilla cuti kerje.. ^_^ *wink

mr.hubby: haishh tak boleh ker sambung kat UPM jer? xnakla..abg punya kerja lagi xkan nak cuti lelama pulak.. kalau fi nak pegi juga pegi la..tapi amil tinggal dengan abg... *weekkk

aku: mana boleh fi nak bawa amil pegi sana sekali..abg tinggal sensorang nnt kat sini..

mr.hubby: *yessss

aku: oo suka... silap2 kang bila fi balik sni abag datang jemput fi kat airport dah ada kawan baru... haaaaaaa 

mr.hubby: sambil gelak2... ntah2 fi y balik nanti bawa mat saleh mata biru...haaaaa

aku: huuuu best juga kot ...hahahaha *haish ngarut jer kan


* aku xrasa kot nak g sana, try apply boleh la kot...hihihihih

aku dah ada family kat sni xkan la tinggal buah hati aku ahmad kamil tu n pengarang jantung ku mr.hubby tu pulak kan.. hahaahahah alamatnya sambung jer la kat UPM tu..


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads