Followers

Monday, February 7, 2011

PDNM vs ARCA

last week aku n classmate berkempen dengan parti PDNM melawan parti ARCA ...perghh macam gud2 jer kan..tapi all of us mmg gud apa.. so kempen ni untuk memenuhi kursus Komunikasi Politik *aku xingat kod kursus... so disebabkan classmate aku ni ala ala jer keratnye so dibahagikan kepada 2 kumpulan... aku rasa dah cerita kan pasal pembahagian ni ari tu so aku dah malas nak cerita lagi... di pendekkan cerita sampai juga pada hari berkempen... nak tgk aksi2 kami semasa berkempen?? sila la tengok...kalau tak suka janganla tengok....


pembukaan entry...wiwit.... aku adalah di parti PDNM kaler hijau ok...ARCA merah...

geng PDNM... Wakil DUN n Wakil PARLIMEN..

all my classmate... snap2 dulu selepas penat mengantung poster n bendera...

ehh sume dah siap menanti ketua SPRM aka Doc Muati untuk turun ,....

aku nebes sbnrnye time ni... bunga tu hihihi pemanis jer....hurmm manis ker??? suka ati laaa

l
demam poster dipihak ARCA..ehhh baru perasan ada hafiz...

demam poster di pihak PDNM...huhu Hidup PDNM....

exco PDNM.... sorg jer lelaki??? ada lg sorg sbnrnye..ntah kemana ntah..mls nk ckp..titik

exco ARCA... ada 2 mak buyung... pemanis juga tu...

kempen manager ARCA....kak Hazel

Kempen Manager , Wakil DUN , Wakil Parlimen ARCA....

ehem ehem..aku ker kempen manager utk PDNM>??? wahh hihi yes its me... aku xsedar apa y aku ckp...y pasti kantoi xprepare latarbelakang Wakil2 aku dua org tu hahahah

pasukan sorak ARCA y hijau tu Anis PDNM sedang mengagihkan goodie bags utk pasukan ARCA

Wakil Parlimen ARCA... YB Nazrul...

Wakil Parlimen PDNM .... YB Faizal..y bestnye masa abg faizal tengah berucap tetiba hujan turun selebat2nye.... ye ye jer ucapan "biar hujan turun, kami tidak akan beranjak" sekali ambekk kooo berterabur semua hahaha

wahh abgusnya YB nazrul pun tolong kemas yer...hidup YB Nazrul...

hujan lebat giler....

boleh plak samung blk ucapan kat darat hahahahaah....dahsyatttt *ayat nazmi raja lawak

anis..hihi aku suka pic sebab??? aku yang ambik ahahahahahah 

Wakil DUN ARCA...YB Ratinah

kumpulan sorak ARCA... giler gempak...yang belakang angkat tangan dua tu la presiden diorang huh!

2 mak yong ARCA... Pn. Ain n Pn Shitah.... sorang bersalin bln 4 sorang bersalin bulan 5... kalau sorang gegirl sorang boboy leh kenen2kan hihhihi

Wakil DUN PDNM...yang last sekali ...YB Fairuz.... *cantik baju tu ahaks

again..hurmm muka tu macam nebes jer kan... ^_^

Geng ARCA.... Hidup ARCA....

Geng PDNM.... Hidup PDNM = Papadom 

Classmate aku y happening....

again.... sume giler bergambar...

tunjukla kat ketua SPRM tu... Doc Muati yang bijak n kelakar..

nak lagi.....

doc dah xde..kitorg2 plak/...

dah cukup bergambar..kemas la apa lagi..kutip la poster2 y berterbangan dtiup angin n hujan tu...hahaha


pape pun kempen ni enjoy sgt..weols kan student so semuanya belajar benda baru seronok la... ni sem 7 ada lg 2 jer sem untuk tempoh bersama..pasni ntah jumpa lg ke tak..ntah diorg nak kawan lg dengan aku ke x ..hahahah giler tul... xpela yang pasti masa2 y ditempohi ni dipenuhi dengan keseronokkan dan kesungguhan... sebenarnya pic sgt banyak n aku dah muntah hijau tengok pic2 ni mmg banyak..aku malas nk upload byk2..so sikit2 jer la dulu yer... nak ending kan FH pun xbuat2 lg y hr tu kira ending jer la yer.....tata..

2 comments:

NUffnang Ads