Followers

Monday, February 14, 2011

L. O. V. E.

y ker hari ni hari Memperingati Kekasih??? betul ker orang Islam tak boleh sambut hari ni??? hari ni je ker boleh Memperingati Kekasih??? aku masih tak faham... kenapa xnk hari2 ingat kat kekasih?? kenapa baru hari ni nak bagi bunga n choc?? hari2 biasa xboleh bagi ker?? @ BF/GF tu xde duit hari2 lain n terpaksa simpan duit semata2 nak sambut hari Memperingati Kekasih ni?? entahlah... tapi aku punya pendapat  sendiri.....



gurls n buys yang tgh cintan cintun sure sentiasa menunggu kehadiran tarikh di atas ni... konon2 nak celebrate sensama..nak bg bunga.. nk bg ceklat.. then nak habis kan masa berdua hari ni.... tapi kan hari2 lain pun boleh buat kan.. kenapa mesti nak tunggu hari ni @ hari2 pun memang buat juga cuma hari ni lebih special la kan.. cm tu yer... aku rasa hari2 is a hari Memperingati Kekasih.. hari2 kena LOVE2.. bukan untuk hari ni jer.. gift?? yupp it is very important in relationship... semalam aku baru present research aku yang majoriti respondan aku jawap memberi hadiah kepada pasangan itu adalah salah satu cara mengekalkan keharmonian rumah tangga selain membuat pasangan rasa lebih di hargai dan di sayangi...
so that mean to BF/GF berjimat cermat la yer..so xdela kena tunggu hari Memperingati Kekasih baru nak bagi hadiah kat pasangan... Hadiah bukan bermakna something yang mahal , intan berlian, kasut berjenama or wat.. it enough dengan sekeping kad yang penuh dengan kata2 cinta, sekuntum mawar merah n sekotak choc.. dis is so sweet ... u know.. hurmmm kalau aku..aku ingin dicintai, di hargai hari2..not only pada certain2 day... hurmm but it depands....

lagi satu kenapa pada hari ni jer baru nak ucap kata2 macam kat atas ni?? hari2 lain xleh ucap ker... entahlaa.... dengan zaman sekarang ni... ntahla xberani nak cakap...cuma y pasti pas 9 bulan nanti kes pembuangan bayi akan meningkat... sama macam last year.. bulan 8 n 9 pasti cite pasal kes buang bayi banyak.. hurmm kesian all the babies... bila aku dah ada anak ni lagi terasa sedih bila tgk kes2 macam tu... ntahla..aku pun xtau nak cakap cm ne lagi.. cuma aku rasa hari2 kot kena cakap " i luv u" , "thanks", "sorry" n so on.. respondan aku yang berjaya dalam mengekalkan keharmonian rumah tangga diorng pun cakap macam tu...  pasangan perlu kurangkan rasa ego dalam diri demi memberi kebahagiaan pada pasangannya...

hurmm itu jer nak cakap untuk hari ni....
nak fokus on final exam pulak...

pesanan kpd couple2 yang tgh hangat bercinta n busy2 nak sambut hari Memperingati Kekasih ni, pandai2 la jaga diri yer.. jgn noti2 sangat... i know muda hanya sekali but pandai2la menikmati zaman muda.. kerana xselamanya anda muda n cantik.. sampai masanya anda akan menyesal melakukan apa yang xbaik semasa muda... jaga diri hiasi peribadi.. buat yang terbaik dlam hidup anda, jangan sampai anda menyesal....

apa aku mengarut pagi2 ni... aku mamai lagi ni.. ok la.. tu jer nak cakap....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads