Followers

Monday, January 17, 2011

Final Year n XTVT yang padat

Semalam kat kelas masing2 dah buat plan untuk habiskan masa bersama sempena dengan Final Year ni..ramai yang tak nak sambung Master, so takut tak berjumpa lagi katanya so nak bergambar banyak tempat n reramai.. macam2 tempat nak pegi yang weols brainstorm kan dan akhirnya pilihan yang telah dibuat oleh majlis tertinggi cuma 3 XTVT memandangkan masa untuk Final Exam n sambutan perayaan lagi..

:. yang terdekat next month atau Mac weols ke Singapore...
:. Next weols akan naik van *kereta y memuatkan weols semua n pegi jalan2 n picnic area Cherating jer...
:. n big event adalah selepas habis belajar nanti iaitu sekitar bulan Oktober weols adakah trip ke Bali.....

wahhhh memang syok... aku belum usulkan lagi pada Mr.Hubby takut2 ada perubahan cuma yang pasti ke Singapore Mr. Hubby dah bagi keizinan.. yang lain2 i m not sure...yang ke Bali tu aku nak ajak Mr.Hubby n Baby Boy sama..banyak nak guna duit tu kan.. xpe yang penting enjoy..boleh simpan duit dari sekarang...yahoooo...siyoknya...

sibuk duk cite pasal jenjalan jer kan, Final Year ni agak mencabar bagi aku , aku kena buat research sendiri n buat soal selidik n so on..but aku take it positive sebab research yang aku buat sekarang ni cuma basic n aku boleh kembangkan lagi masa sambung Master nanti *insyaallah......

whatever it is, aku akan cuba sedaya yang termampu untuk dapat pencapaian yang terbaik untuk aku n masa depan aku dengan jayanya...

oklah disebabkan semangat tengah membara sekarang ni, aku nak sambung buat research..tata uols...


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads