Followers

Monday, August 22, 2011

amil n upin ipin

baby ibu ni dah banyak akal sangat sekarang ni... dengan membebel tu xyah cakap la... dah nk bercakap sangat dah gayanya.... nasib baik clear juga apa y dia nak cakap tu... aku faham la juga... pastu  tido dia kan sama gaya dengan aku hihih... hari tu weols berdua jer kat umah.. dia baik je tengok tv duduk dgn patung upin dia tu... patung upin tu masa nak beli tu aku tanya nak y upin ke ipin, dia cakap upin.. sbb ada jambul y xseberapa tu dia nak pegang... hihih xpela nnt belikan juga dia ipin tu baru ada dua2... ni upin tu dia duk bawa jer kemana... bawa g umah mak dia pun bawa, hari tu aku ada discussion kat umah classmate aku, saja la bawa dia juga.. dia bawa juga upin dia tu.. hhihihih suka sangat dengan upin ipin... layan jer laaaaa... dah la.. puasa2 ni xde idea sangat la nk mengarut... tengok amil yerrr

oh ye, bear y kecik tu nama dia "Ahmad The Bear" aku beli masa g vietnam dulu... air asia punya bear..tapi samping dia dah kemana dah... ghihihih


alamak sarung kusyen tu ibu baru cabut basuh... hihihi sila abaikan....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads