Followers

Thursday, August 4, 2011

Tart Nenas vs Tart Blueberry

sape suka makan tart nenas? angkat tangan..... aku aku aku.... hihihi aku memang giler dengan tart nenas, lagi best tart nenas yang dolu dolu yang bentuk buah nenas tu...alaaa y mcm ada duri2 tu + cengkih y diletak juga konon2 macam tangkai.... penah ker makan??? tu dolu2 aku ada tolong mak buat kuih tu...zaman kekanak la... sekarang xjumpa dah kot tart nenas y bentuk macam tu... sekarang banyak yang gulung jer kan, pastu dah macam2 bentuk tart nenas dah sekarang ni....


ni la tart y aku penah buat dolu2.... best jer aku buat part buat duri2 tu n sapu telor jer.. hihihi

ni bntuk apa ntah...

skrg ni byk y mcm ni jer....tart gulung..

y ni pun ada juga....

tapi tadi aku baru jer order tart nenas n tart blueberry melalui online juga... hope sedap sebab iklan 1st yang aku tgk dari blog somebody y femes... sape lagi kalau bukan kak red... bila aku buka blog owner tu sanagt sedap rasanya... n aku memang penah rasa tart mcm ni sanagt sedap + gebu.... yummy... aku pun try la order... kalau nak order sila la ke sini My Lovely Tart



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads