Followers

Tuesday, August 2, 2011

Happy Birthday to Me..



Alhamdulillah hari ni cukupla umur aku 25 tahun.... tua dah rasanya lagi2 bila tengok anak pun dah besar...wahhhh over tau... 25 tahun jer kot... ngada betul... huhuhu tapi sangat suka sebab aku share date ni dengan baby boy aku y encem tu.. huhuhu aku lahir 1.10 pagi, baby boy lahir 10.45 pagi... alhamdulillah.. semuanya telah ditentukan.. semalam abuat aku teringat saat2 nak lahirkan baby boy... petang 1hb tu aku masih boleh jenjalan g pasar malam n makan2 dengan mr.hubby *masa tu mr.hubby layan jer apa aku nak..sangat best ok... huhhuhu malam tu pulak mr.hubby tengok bola, aku pun tengok juga tapi xlama sebab aku pun tido..tido pun xlena kejap2 bangun sebab dah start sakit perut... mr.hubby sangat nebes n ajak terus ke spital..tapi memula mak tak bagi lagi tapi bila makin kerap sakit mak terus suh g spital sambil bekalkan aku air rendaman bunga siti fatimah.. pastu pegila... xde apa pun.. dan aku masih teringat masa doc check bukaan berapa cm... n aku paling suka bila doc pecahkan air ketuban tu... rasa sangat lega... ffuhhh... best sangat masa tu.... tapi amek ko lepas jer air ketuban tu dah kuar habis, mulala rasa sakit sebab doc cakap baby tengah cari jalan nak kuar.. huhu so sweet.. aku xpikir apa dah, janji baby kuar tu jer aku pikir... pastu doc cakap dah boleh push wahhh apa lagi push jer la... memang dalam kepala fikir nak tengok baby jer... alhamdulillah 2 kali push baby dah kuar... pastu nurse tunjukkan "this your baby, baby boy"... aku dah sangat lemah so aku tengok n dalam kepala terus cakap "ehh macam muka aku la" hihihihih pastu aku pun rehat.... Alhamdulillah...... syukur pada Mu Ya Allah... sekarang baby boy aku tu dah berusia 2 tahun... alhamdulillah... keletah yang semakin hari semakin bertambah akalnye... alhamdulillah... semoga aku masih diberi kesempatan untuk bertemu lagi dengan tarikh ini bersama baby boy yang tercinta...

syukur Ya Allah.... bila tarikh dah sama dengan baby boy ni, ibu dia dah ala2 jer happy... sume untuk baby boy jer... xpe..janji abah dah bagi hadiah... aku xmo share hadiah dari mr.hubby dalam ni... kang ada yang kata macam2 plak.. lagi pn adiah tu dah dapat advance hihihih bukan apa pun.....biarla rahsia... baby boy dah celebrate hari tu kan.. so hari ni untuk ibu plak..abah kata nak.............................................................. masa ni memang terhenti seketika sebab, tetiba ada orang datang opis n nak jumpa aku, n guess wat.... delivery a bouquet of flower..... Ya Allah... alhamdulillah terima kasih mr.hubby buat suprise macam ni.. terima kasih...suka sangat bunga ni terima kasih abg..... u make my dreams come true.... lov u... ^_^


 ok utk ulangtahun kali ni aku cuma berharap dikurniakan kesihatan dan kekuatan untuk bersama2 mr.hubby membesarkan baby boy.... untuk habiskan belajar *insyaallah sambung lagi.... untuk kebahagiaan keluarga yang baru dibina ni.... untuk jadi yang terbaik dari sebelum ni.... insyaallah..... buat mr.hubby  n baby boy... ibu sayang kamu berdua hingga ke akhirnya....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads