Followers

Thursday, August 25, 2011

~merayau dimalam hari~

best tau rayau2 dimalam hari...aku ingtkan malam2 xramai orang..rupanya ramai juga... hampeh betul.. tapi best la macam2 ragam ada... persiapan sume dah ready cuma aku teringin nak tengok org shopping mlm2 kat masjid india tu... dia buka sampai pagi tau...best macam2 ada.... perniaga tu nampak segar jer mlm2 tu.. baju kurung pun diorg jual 3 pasang RM100... dahsyat kan?? tapi tu utk kain cotton biasa laa... hurmmm aku just beli tudung jer n goreng cempedak, buah pulasan hurrmmm jalan2 jer la.. pas2 bbuka kena la jalan2kan bagi jalan sikit apa y dah dimakan tadi... best jer kan... murah rezeki para peniaga tu semua....



oh ye masa tu juga la mr.hubby baru nak bayar zakat... ni 1st time aku tengok orang bayar zakat... kena salam, kena baca apa ntah.... hurmmm itu untuk bahagian mereka2 y memerlukan pulak... alhamdulillah semua dah selesai tinggal nak tunggu raya jer.. hhii tahun ni aku raya umah mak aku dulu.. tapi biasanya tengah hari ke petang 1st day tu dah balik umah  mertua pulak... hurmm aku xkisah sangat bab2 balik beryaa ni... sama jer.. mungkin sebab dekat kot so xde la sampai gaduh2 nak berebut raya ke mana,... alhamdulillah..... 1 kat bangi, 1 kat segambut..... eleeeehhhh 20 minit dah boleh smpai... 20 minit ni utk musim raya la kalau x makan 1 jam juga... huhuh ok laaa selamat berbuka ye.... shopping raya tu berpada2 la sikit..... ^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads