Followers

Friday, August 19, 2011

S T R E S S

ok org sume tengah xcited prepare raya kan aku duk stress apa kes?? esok aku exam laaaaaaaa... last week pn exam gak berbunyi2 perut aku jwb exam.. esok ni xtau la.. nasib 1 paper jer.. tp start kul10 pagi n bagi aku itu time kritikal aku sbb slalu breakfast kul 10... aduyaiii... tp stress lain juga.. baju raya aku xde lg.. sbnrnye utk kaler y sedondon 3 beranak tu dh ada cuma aku rasa mcm xbest je baju tu nak y lain tp kaler sama  hihihihih gatai...ni aku tgh study sbnrnye.. tp kepala sgt sakit saat ni, tu rasa nak bebel jap.. oh ye esok paper Pengurusan Krisis Organisasi.. xde la susah, cuma risau juga la kan.. kot2 di tanya benda y aku xingt ke hihihih.. dah la mengarut jer dah ni.. sori lama xupdate blog... oh ye, saje nak tanya la kan.. bulan 10 ni aku hbs belajar dah, uols rasa elok sambung master terus @ x???? hurmmmm tp aku tanya ni pn dh lambat juga sbb aku dah pun register kemasukan januari 2012 utk master dlm Corp. Comm. hihiih korang doa2kan aku semangat utk teruskan ye..harap2 aku xsyahid sblm masanya... Hihi dahla nak sambung study ni.. Doakan aku utk exam esok yerrr..terima kasih banyak2 ok






No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads