Followers

Thursday, September 22, 2011

aarrrghhhhhhhhhhhh mngeliat dari lena yang panjang hahah over.... sminggu jer kot xupdate... banyak sangat urusan y perlu diselesaikan... maklumla aku dah nk hbs belajar kan... banyak tugasan y aku kira sangat mencabar juga jadi perlu di utamakan... meh aku selitkan dengan gambar jamuan hari raya dengan classmate aku masa 10/9/2011... sume ni class mate aku, y baju kuning tu lecturer sempoi.... total classmate 16 org jer...tp ni ada sorg tu xde.... will miss u guys.... ada beberapa org nk sambung master termasukla aku insyaallah.... kelas master akan bermula pada 20/2/2012.... seronok sgt... syukur Ya Allah.... 

kendian aku busy siapkan 10 artikel yang aku kena analisis, sibuk dgn KPIi keje lagi...uruskan expo utk keje lg... hurmm macam2la...urusan keluarga lagi... rumah aku hari tu utk y keberapa kalinya dimasuki org lg... lepas tu hari tu masa we all ada di rumah, main fius y kotak tu terbakar pulak... habis hitam dah dinding umah aku, dah nk smpai ke siling dah api dia... redha jer laa... semua tu dugaan....

hal keje lagi..macam2 hal... ntahla... pening... dah nnti sambung lg yer...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads