Followers

Thursday, September 29, 2011

B U S Y

over x tajuk tu?? xkan? standart laaaaaaaa..... sume org pun busy... aku double triple kot....  buat keje sampai xangkat kepala ok... tekun mengadap komputer *sempat update blog jg.... hhuhuhu alaaaa penatlaaaa.... hari ni jer aku tgh siapkan 3 assigment group...siapkan part aku jer laaa.... kan dah bahagi2 tugas.... tapi aku penat juga n nak lepak jap.... sakit kepala laaa.... punya khusyuk kan nak siapkan assigment..siap sarapan kat depan komputer la... xikut pun geng2 g melepak kat cafe.... dahsyat x? fokus giler kan....... over tu perlu..... lagi seminggu jer aku n geng bcomm nak final exam n habis la belajar....... whattt????? lagi seminggu???? dahla ok2 bye.... nak sambung.... sorry la ye kalau xupdate2 blog sehingga la tamat final exam ok....

tapi korg jangan lupa utk doakan kejayaan aku tau...... insyaallah kalau ada rezeki bulan 2 sambung master pulak...... ok... terima kasih semua......tata...... jumpa lagi....



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads