Followers

Friday, September 9, 2011

cukur jambul..

tetiba rasa nak cerita pasal cukur jambul ni, masa amil cukur jambul tu aku belum ada blog, jadi aku xsempat nak share kan, ni tetiba aku terjumpa gambar masa cukur jambul amil 2 tahun lepas... majlis cukur jambul amil ni dibuat kat umah mak mertua aku kat segambut... kebetulan hari yang sama dengan majlis nikah kakak mr.hubby... soo sebelum majlis nikah berjalan kita mulakan dengan marhaban n berzanji cukur jambul amil... mari kita tengok sesi cukur jambul...




cian baby boy aku..... tragisnyeee..... baju melayu amil aku dah tempah kaler gold... tapi on the day aku nak ambil tailor tu xde kat umah...hampeh betul...tension mak ok...  sudahnye nasib baik ada baju kaler2 ala2 jg... geram betul.... baju sebenar amil y bawah ni....


kain dia sepatutnya sama dengan abah dia laaaa..... frust kan.....:( tp xpela janji dah sattle dah.....












abah n ibu pun nak gak interframe.... ini baju nikah kami........ ^_^ masa tu masih muatla skrg ni aku xtau.....

kisah tragis lagi masa majlis ni adalah, selepas majlis cukur jambul ni kan majlis akad nikah kaka mr.hubby kan.... n majlis dibuat dalam surau kan.... pastu tok imam tu boleh bagi aku borang nikah tu...hihhi ada ker dia ingat aku pengantin pompuannyee.... hahahah sume kecoh cakap " eeehhh tu bukan pengantin pompuan...salah org tu....." hahah sume gelak... best r.....

dah r... tu jer nak share....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads