Followers

Monday, September 5, 2011

budak botak..

hari jumaat ke hari sabtu erkkk aku dah lupa dah... mr.hubby baru potongkan rambut baby boy aku... rambut dia kan panjang sikit sebab aku suka tengok rambut dia panjang sikit... tapi ye la bebudakkan lasak sikit, peluh2, dia rimas agaknya...siap garu2 kepala... abah pun dah lama cakap nak potong nak potong rambut amil...sudahnye....... potong la.... aku memang xberapa suka kalau dia botak... jangan kan amil, abah nye pun aku xsuka kalau dia botak.... sekarang dah rindu nak tunggu rambut amil tumbuh semula.....
korang tgk amil ni.......................................................................... baby ibu dah botak............................................................................................................................................................
................................................



wahai rambut amil...sila tumbuh dengan cepat....... ibu rindu nak tengok amil dengan rambut halusnye.......

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads