Followers

Tuesday, January 3, 2012

amil g school...

wahhh org sibuk duk bayar yuran anak start sekolah, aku pun sama ok.... hari ni amil dah start masuk Taska.... huwaaaaa baru 2 tahun 5 bulan hukhuk amil dah kena masuk taska.... tapi bagus juga sebab dia bercampur dengan ramai budak... kat rumah mak dia dia sorg jer yang jadi hero... lagi pun taska ni dah siap jadual harian, ada membaca, aktiviti sekolah n petang2 siap ada mengaji ok... so selepas berbincang suami isteri + g tengok taska tu sendiri... dari bilik air ke ruang tamu ke dapur ke bilik semua aku jelajah.... alhamdulillah memenuhi tahap piawaian yang aku nak... so amil pun nampak seronok jer, sebab tu hantar start hari ni... so semalam dengan excited nya abah dh bwa amil p gunting rambut.. katanya nak masuk sekolah kn... amil slalu ckp nak g school jer... hari tu jalan pun dia nampak ramai budak beli beg sekolah dia pun sibuk nak sama, dah beli time2 tu jg dia nk pakai... layan kan jer laa.... meh tgk amil gunting rambut...


nampak sedih jer time ni... amil amil... aku xbg dia potong botak..biar ada rambut sikit....

baik jer dia duk diam....

apa y dijeling tu pn aku xtau...

pandai tu tgk cermin ok ke x org tu gunting....

huhu cute btl bila abah bw blk amil dgn rambut macm ni... aku suka...


tadi nampak jer taska dia dh loncat2 suka dah... senang sikit hati..xde la pagi2 asal nak hantar rumah pengasuh jer dia mesti nanges... harap2 amil seronok kat taska... jangan gaduh2 sudah... aku bukan cerewet sangat cuma aku nak tempat tu bersih, budak2 ok, pengasuh ok, dapur n bilik air bersih... budak xramai sangat... hurmm makanan dia ok... tempat main n mainan xbahaya... ok la kan... sume parents nak yang terbaik utk anak kan... hope pengasuh2 kat luar sana janganla sambil lewa jaga anak org... awk dah terima duit bayaran tu buatla betul2 kan... hurmmmm malas nak cerita banyak... ok la nanti story2 lagi yer.... thanks uols....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads