Followers

Wednesday, January 25, 2012

Tuan Tanah Melawat Kawasan

aktiviti sabtu lepas adalah melawat kawasan yeee..... seronok rasanya dah tengok tapak n kawasan nak buat rumah...alhamdulillah tapak area putrajaya... seronok rasanya... insyaallah akan terbinalah istana idaman hati ku kelak... kawasan masih dalam proses meratakan tanah... jadi belum boleh snap pic utk tontonan uols... nanti la yeee sabar..... banyak lagi proses yang perlu dilalui.... berdoa supaya cepat naik utk menambahkan rezeki lagi insyaallah.... now tengah mencari2 pokok yang sesuai utk ditanam dikeliling rumah.... ok.... yang ada dalam kepala otak adalah pokok pulasan *aku suka buah pulasan... , pokok rambutan anak sekolah, pokok hiasan tu aku xtau nama dia...tapi ada dalam kepala otak aku ni... nak kena cari jer.... pakcik aku cakap cantik klu tanam pokok tu sebagai hiasan + pagar rumah... ok2... insyaallah keje kuat jer utk masa depan yang gemilang insyaallah......

ok habis jer melawat tapak rumah.... aku follow ke kebun pakcik aku... haaa y ni ada pic... suka sgt tengok kebun dia.. luas n bersih... berdepan dengan tasik yang besar tau... aku rasa area banting kot ke sepang aku pun dah lupa hihihhi aku suh pakcik aku buat rumah pondok2 kat area kebun tu..boleh tido situ kot sbb view sanagt cantik n bersih.... yela pakcik aku mmg menjaga kebun dia ni... hasil pun dah dapat rasa.... pokok manga tu kecik jer tapi dah berbuah...bagus kan.... jom tengok mak aku, pakcik n makcik aku... mr.hubby, aku... abg nabil n amil... tapi masa kat kebun ni amil dah tido lama dah so xde la pic dia sbb aku biar dia dalam kereta.....



cool jer..... tapi nak dapatkan kebun yang macam ni... bukan duduk jer tau..kena rajin lerrr..... hurmm nanti aku pun nak ada kebun jg laaa.... xdela berkebun dalam FarmVille jer....hhihihihi tu pun dah lama xmain dah... ok nanti dah berbuah aku nak p lagi makan buah pulasan bawah pokok huhuhhuhu sanagt sedap kot.....

okla planning dari sekarang...cita2 kena ada.. then usaha dengan bkerja keras,.... then doa ^_^
korang doakan aku berjaya dapat apa y aku nak yeee..... luv uols....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads