Followers

Friday, January 6, 2012

Tron : Legacy

mesti ramai dah tengok cite ni kan?? yela yela aku selalu ketinggalan benda2 macam ni.... movie ni dah lama keluar tapi aku baru tengok malam tadi kat channel Fox Movies Premium Astro..... aku cuma tergamam tengok cite tu... ye ye aku tau cite tu xlogik n xmasuk akal...  aku memang tau majoriti filem2 ni dbuat kat universal studio jer.. tapi jalan cerita n idea tu aku rasa menarik.. n xtercapai dek akal nak masuk ke dunia digital kan... n Flynn's tu memang sangat hebat n bijak dalam bidang2 teknologi ni... samapai di boleh terfikir untuk bina dunia digital n dia masuk dalam dunia ciptaan dia yang akhirnya terkurung dalam dunia tu hinggalah bila anak dia si Sam tu dah besar n termasuk dalam dunia digital tu juga..... wahhhhh aku rasa itu sangat canggih........... korang tengok la sendiri yee.. lain orang lain pendapat masing2.... jangan tengok dari segi tak logik tu tapi nilai dari segi idea n kreativiti diorg... aku suka.... korang x suka???? what can i do???? kan aku dah cakap lain orang lain pendapatnyee......




yang girl ni aku xingt nama dia... tp dia memang ada ada bersama Flynns kat dunia digital ni.... tgh2 tu Flynns yang sorang lagi tu Sam....

tengok ni moto ni.... orang tu lompat jer terus bertukar jadi moto macam ni.... canggih kan???




aku paling suka yang ni... gempak betul... motor ciptaan Flynn's.... canggih kan??? aku suka aku suka......

korang tengok laa juga yeeee.....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads