Followers

Monday, January 9, 2012

Ombak RIndu

hahahaha gelak jap... aku kan selalu je ketinggalan zaman... kalau korang nak tau aku baru je beberapa minit menyelesaikan tontonan Ombak Rindu (OR) ni... hihi masa tengah2 hot tu aku xterasa nak tengok pun sebab aku ni xpenah plak baca novel tu.. tapi hari ni dah xtau nak tengok movie apa aku pun layan la OR ni.. tu pun berapa kali pause, maklumla tengok sambil buat keje kan... so far aku rasa cite tu ok juga.. layan gak la tapi xde plak sampai meleleh2 air mata macam yang orang duk post tu, tengok OR kena bawa tisu la bagai... xde pun.. ok jer... biasa je macam drama melayu biasa tu... xde plak berdebar2 dada ker, gigil2 air mata bertakung kat mata hihihhi xde xde xde.... best juga cite tu... aku bagi 3/5 bintang laaa.... lagu dia best....
Izah pun comel jer pakai tudung..... hurmmm cuma rasa mcm something wrong dnegan lakonan Milla tu.... tapi xpela watak lain2 kot... ok la tu jer komen dari orang yang ketinggalan zaman tengok OR.... peace yoooo ^_^



1 comment:

NUffnang Ads