Followers

Wednesday, January 25, 2012

Char Kue Tiaw vs Line Clear Nasi Kandar

aduyaiiii teringat jer hari tu terus keras perut.... kan sblm ke LAngkawi hari tu weols singgah Penang kan... memang seharian tu asyik makan jer... maklumla abg ipar aku tu memang suka menjamu tetamu...lg pun kan jauh travel dari KL-Penang... so memang dia dah warning siap2 kosongkan perut... hahahah memang weols xberenti mkn pun..beli ringan2 jer... berenti 1 R&R jer kat Tapah... then straight ke Penang.... i love penang..... banyak kali dah datang... suka suasana memalam lepak kat Batu Feringgi..... ok2 org bukan nak cerita yang tu... ni cerita pasal makan.... haaaaaaaaaa smpai2 jer ktorg mkn laksa penang y memang la tersangat sedap tu... tapi maklumla baru smpai kan perut mmg lapar jadi xsempatla nak snap2..harap maklum.....
jomla tgk pic mknn dulu...


ni nama kedai tu.... mmg BIL i ckp sini the best.. memang pun..asal datang msti dia bw mkn kat sini...

haaaaaa ni dia... sedap tau... tp ni bukan aku punya sbb aku tgh berpantang dgn seafood jadi aku punya xde udang n kerang.... huwaaaaaaaaaaa tapi sedap jg...

pastu ada org tu bg try jus pala....sedap laaaa... tp xbeli pun hiihhih

pastu weols ke Penang.... jalan2 Gurney drive, n the town pastu makan kat LIne Clear plak...... terbaeeeeekkkk laaaaaa aku tgk kakak aku tu bedal jer semua... tapi aku dh xleh blah sbb perut dah keras.... tapi makan jg la .... sedap....



sedap...........

oh yeee utk supper tgh malam tu ada lagi tau..... BIG BURGER.... haaaaa tunggu yeee entry lain :)

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads