Followers

Wednesday, February 8, 2012

Jalan Nano Perak

terlambat update pasal pengantin classmate aku ni... maklumla cuti kan..haruslah blog pun bercuti... ewahhh...

nak cerita pasal pegi Perak ni... aku pun xtau la kenapa ada hal y xdduga terjadi... dah la sesat larat dah tentu nye.... sampai umah pengantin dah selesai dah majlis...mana nak tau belah sana sanding kul12... weols sampai kul 3 lebih...nanges jappp hihihihhi dah tu lepak2 nak balik pintu kete aku plak buat hal yang blkg tu... xblh dtutup rapat..dah la nak hujan... tengah2 repair hujan plak aduyaiiii tapi cool jer la kan benda nak jadi mana  nak tau kan... tapi alhamdulillah elok juga utk sementara la sbb smpai kl blh hantar service centre jer........... masa nak balik pulak sesat larat awan nano lagi sampai ntah kemana ntah... yang aku seram tu minyak plak dah nyala... memanng nak cari stesyen minyak tapi xjumpa jumpa.... jalan plak lurus jer kiri kanan kelapa sawit..... aduyai lagi aku seriau nye sbb ada baby dalam kete aku...senja2 cam tu kan risau jg... nasib baikla budak kecik tu tido jer ye.... tapi alhamdulillah Allah tolong.... masa kat tol batang berjuntai tu aku tgk range minyak aku dah 0... tp org tol tu ckp stesyen minyak ada kat Rawang..... what???? alhamdulillah juga Allah tolong sekali lagi..berjaya jg smpai dengan kecut perut.... aku rasa tangki kete tu ada spare minyak banyak kot sbb wlapun range dah 0 still boleh gerak lebih 20 km..... Ya Allah... alhamdulillah terima kasih YA Allah... sume tu dugaan bagi beringat jgn smpai minyak kelip2....

apa2 pun aku nak wish Selamat Pengantin Baru kat kawan aku Syafila dan Rizal...Semoga berbahagia hingga akhir hayat.... gmbr xbnyk sgt... yang adooooo jer laaa....



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads