Followers

Wednesday, February 22, 2012

sebak sangat dada..... tersentuh naluri keibuan....

ye saya sangat tersentuh dengan berita yang saya baca... sebenarnya aku dah tertengok pasal cerita ni hari tu lagi..tapi hati ini sangat sebak nak baca lebih lanjut... aku tengok pic dia yang berwayar2 tapi mata mengalirkan air mata itu sangat tersentuh ok ... aku sangat sedih yang teramat sangat... jomla kita sama2 membantu... berat mata memandang berat lagi bahu yang menanggung... cuba letakkan kita ditempat parents dia.. honestly...aku sangat tersentuh tatkala menatap mata jernih sikecil itu...

Ya Allah kuatkan semangat keluarga adik Faris dan berila dia peluang untuk menikmati kehidupan seperti kanak2 yang lain... Ya Allah berila adik Faris kekuatan melawan sakitnya itu... Sesungguhnya Ya Allah Kau yang Maha Berkuasa dari segalanya.... Berilah adik Faris kesihatan tubuh badan seperti sedia kala... Kau Yang Maha Mengetahui segala baik dan buruk dan Kau jugalah Yng Maha Berkuasa dari apa juga didunia ini Ya Allah.... Pekenankan doa hambamu ini Ya Allah....

korang bacalah cerita adik Faris disini mari bantu adik Faris .. no acc ayah adik faris pun ada dalam tu... sama2la kita membantu... hari ni hari mereka esok lusa kita xtau macam mana nasib kita... korang pun share entry tu kat blog korang ye... sama2 kita panjangkan cerita ini n sama2 meringankan beban orang yang berada dalam kesusahan...

terima kasih kerana membaca.

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads