Followers

Thursday, February 23, 2012

Kau Pergi jua......

Ya Allah... sesungguhnya kau la yang Maha Mengetahui segalanya dan Kau jugala yang Maha Berkuasa dari segalanya....... kalau aku ini yang bukan siapa2 dengan insan kecil bernama Faris Nur Daniel ini sudah merasa sangat sedih dan terkilan..apatah lagi keluarga arwah.... Aku memang mengikuti kisah adik Faris ni di blog mazidul cuma aku xberani nak tulis diblog ini takut tersilap maklumat... tapi aku rasa sangat sedih sebab adik Faris dah pergi untuk selamanya selepas 23 hari di rawat....... aku juga ada anak dan aku tak tau adakah aku sekuat ibu bapa Faris untuk menempuh semua ini... Ya Allah..berila mereka sekeluarga itu kekuatan...sesungguhnya aku juga redha Kau menggambilnya dari melihat anak kecil itu menanggung derita...Kau lebih menyayangi insan kecil itu.... insan suci itu pasti menanti ibu bapanya disyurga....... semoga arwah tenang disana...... mari kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah adik Faris Nur Daniel......


melihat wajah suci ini buat aku menangis lagi....... semoga kau tenang disana dik......... sesungguhnya aku bukan siapa2 dengan dia tapi sebagai manusia aku merasa kesedihan yang dialami keluarga dia..... Al-Fatihah....

2 comments:

  1. ye dia baru saja pegi.. syurgalah tempat anak itu.. :(

    ReplyDelete
  2. dia baru saja pegi pagi tadi.. syurgalah tempat anak itu.. :(

    ReplyDelete

NUffnang Ads