Followers

Monday, February 20, 2012

windu mak...

huwaaaaa nanges kuat2... baru 2 hari mak p umrah aku dah rasa nak mak balik cepat jer..... windu mak sangat2..... dah la aku yang kena masak..... huwaaaaaaa..... nak mak..... lambat lagi kot mak nak balik... hurmmmm mak aku pesan sebelum p umrah sabtu lepas suh masak siap beli barang dapur banyak lagi...segala ikan ada, ayam lagi, sotong..... hurmmmm aku mana tau masak macam2 sangat... semalam try la buat ayam masak lomak cili padi n sayur brokoli tiram.... memang la sia n lazat... tapi kena ada bantuan mr.hubby.. kalau x tengah hari semalam masak, pagi ni baru dapat makan... hihihhi sebenarnya aku selalu lupa nak letak bahan apa... pastu aku selalu fail bab2 letak garam ni.... sudahnya bukan 2 3 kali rasa ntah dah berapa kali rasa baru puas hati....... tapi i take it positifla... nanti2 pn aku kena gak masak.... selalu tu aku masak juga tapi kadang2 sebab selalu tu makan umah mak jer... hihihhihi tapi kali ni kena la masak hari2 sebab adik aku tu kang mak aku ballik tengok dia dah kering melidi jer xmakan hahahah....... start pagi tadi juga aku kena bangun awal n kejut adik aku p sekolah sbb kul 6.30 dia dah nak p...... siap kena tapaukan utk dia lagi... aduyaii... takpela... amanah mak ni..kena la buat betul2.... doa2 harap semua urusan mak mengerjakan umrah dipermudahkan..... kali ni mak aku p dengan kakak n abag ipar aku.... kakak aku lagi r sedih dia kena tinggalkan anak dia hurmmm baru 4 bulan kat mak mertua dia... anak dia yang sebaya amil tu pun tinggal gak... aduyaiiii.... harap2 segalanya dipermudahkan......

okla harap2 apa y aku lalui ini pun dipermudahkan.......

nota kaki:
mak baliklaaa cepat......

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads