Followers

Tuesday, July 26, 2016

Follow ahkak qalesya.appearals

Alhamdulillah sejak melahirkan buah hati ke 4 tempoh hari maka telah lahirlah juga "qalesya.appearals" , saya budak baru belajar marketing.. aku bukan la jenis bisness minded tapi sejak ngandungkan kisha aku asyik fikir pasal meniaga..suka baca blog orang2 niaga, tengok archievement diorg.. kesusahan sebelum berjaya yang ditempoh.. woww sangat mencabar n sangat kuat untuk lalui semua itu..

aku tidakla sehebat itu, sekadar picisan yang baru belajar2 menjadi dropship sambilan.. tapi aku dah mula rasa keseronokkannya.. perasaan teruja bila ada customer.. woww memang seronok.. bila ada yang bertanya sahaja pun dah cukup puas, jangan gopoh, slow2 dan yang penting yakin dan terus yakin akan setiap pemberian Allah..yakin sahaja rezeki ketentuanNya... 

awal pertubuhan "qalesya.appearals" lebih kepada produk kecantikan, skin care, makeup dan yang seumpamanya..tapi kebetulan waktu itu hampir2 dengan raya maka terlintas untuk jual baju2 pulak... dan nampaknya memang mendapat sambutan seiiring dengan tagline "qalesya.appearals" iaitu "lets cantik 2gether" ..yang nak jadi cantik semua follow ig tu... Alhamdulillah dengan rezekiNya..

jom pakat2 follow ig budak baru belajar ni "qalesya.appearals" dan dapatkan harga kasih sayang dari aku yee..masa nak order cakap jer dapat tau pasal ig tu dari blog ni. supaya tak tersalah ig, ni dia profilenya... 



support me kawan2...


LOVE

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads