Followers

Monday, July 25, 2016

-Opis Baru-

Selepas 3 tahun keje buat event jer, aku tukar jabatan ke bahagian penyelidikan.. mula2 dapat berita ni rasa sangat down and demotivated sangat..sebab aku suka buat event n dah tentu2 aku mmg background corp comm, apa la yang aku nak buat kat research centre ni.. but its ok still positive and take this as a challenges.. hadap jer laa.. mungkin ini masanya untuk aku sambung phd.. anggan2 yang tersangkut sebab mengandung hari tu, mungkin aku perlu teruskan balik niat nak sambung phd. 

aku ada beberapa hari lagi untuk decide nak sambung ke x.. sabar sabar... 

ok dah nak masuk 2 mggu di jabatan baru, ada masalah besar yang aku kena selesaikna, masalah salah sorg staff aku ni selalu ambik cuti n mc, banyak keje admin yang pending..aku dah minta dia masuk keje hari ni untuk discuss permasalahan ni.. conclutions yang aku dapat buat mmg dia sakit sbb ada black n white dari pihak Doc pakar.. which is cant denied it... aku tak kata dia tipu pun, cuma aku mnta dia datang untuk bincang, benda boleh bincang beb... serba salah juga bila dia siap nangis n minta pertimbangan dari aku agar dia tidak diambil tindakan., aku akan bincang lebih lanjut dengan bos besar pasal hal ini, mungkin dia yang akan decide nanti.. kita tak tau masalah org, penyakit org selagi kita sendiri tak kena so jgn la menghukum tanpa usul periksa.. 

ada beberapa perkara yang aku dah mnta dia buat, hopefully dia akan buat dan bincang dengan aku semula... aku doakan dia cepat sembuh sbb based on my observations dia mmg pekerja yang bagus, dan cekap.. so buat apa aku nak keluarkan org yang bagus dalam keje hanya kerana2 masalah2 kecil begini.. belum tentu yang masuk nnt akan sebagus dia atau takut2 lebih teruk dari dia.. so kita bagi dia peluang lagi ok. 

anyway guys... meh tgk view opis kita...




hihihi.. my new room.. penat tau ngemas.. 
insyaallah i love my new team, my new task.. 

tggu lagi update hal lain2 pulak ye...

LOVE

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads