Followers

Friday, July 29, 2016

GENG 916

dahsyat kan tengok tajuk entry..ganas betul..tapi inilah hakikatnya aku pun ada geng yang digelar Geng 916.. kenapa??? sebab dengan geng ni la aku pandai beli emas, dengan geng ni sanggup habis masa berejam2 kat kedai emas.. yeahhh... 7 tahun bekerja sama, 1 jabatan ..sekarang semua dah terpisah lain2 jabatan... 

hari ini dalam sejarah berkumpul semula lepas aku masuk balik Blok BJ, tempat jabatan lama dulu.. dah banyak kali plan nk jumpa, kalau dapat jumpa pun utk breakfast sorg jer susah nkdapat kumpul semua ada.. walaupun beza umor antar aku dengan diorg max 30 tahun, tapi masih boleh in..enjoy berkawan, nasihat2 yang berguna, xde cucuk belakang laa... dengan diorg bebas untuk cerita apa jer.. 

hari berjaya kumpul semula di Blok BJ, kononya nak Pot Luck n aku kena bawa nasi tapi aku pun xsempat nk sebab full dengan jamuan lain..so Kak Teh laa yang beli kan, beza umur aku dengan Kak Teh 30 tahun, bulan 10 ni Kak Teh akan bersara.. aku selalu panggil Kak Teh ibu sebab lebih keibuan sikit, kalau shopping nak beli barang dia selalu tegah sbb katanya ada byk lagi perlu guna duit , jgn membazir.. very keibuan.. sorang lagi Kak Shima, beza umur 10 tahun, dah tukar ke jabatan lain juga.. susah betul nak jumpa, sbb opis dia banyak "mato mato", ni kaki emas..boleh kata tiap2 bulan beli emas n sume cantik2..sorg lagi Kak Indah, tak sama jabatan juga beza umor 6 tahun gitu... tapi seronok kawan walaupun aku lebih muda banyak..dengan Kak Indah suka rebut2 makan, nnt dia mara kalau dia xdpt makan..hahah seronok tengok Kak Indah marah...




Kak Shima, Kak Teh, Kak Indah, Aku.. ^_^



Pot Luck yang sudahnya sume beli bukan masak sendiri... ibu jer buat salad.. sodapp, kalau dah ibu tu kan, buat salad pun dah sodap sangat..



hahaah aku dengan Kak Teh yang comel... seronok jumpa n sembang2.. next time plan lagi ye untuk jumpa2 n lepas sebelum Kak Teh habis kerja... will miss u ibu.. will miss u kakak2...


LOVEA

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads