Followers

Monday, July 25, 2016

N G A N T U K

department baru ni sangat relax..sampai buat aku rasa mengantuk ya amat... 
tp next month ada 2 event yang aku perlu handle kat sini, seronok nya..baru semangat sikit nak keje bila ada event.. ada orang jenis memang suka buat keje ngadap pc jer..ada org jenis suka keje bergerak n keluar2.. itula aku..aku lebih suka deal dengan orang buat keje luar daripada duduk jer depan pc.. kalau duduk hadap pc jer boleh buat aku tido n hilang focus walaupun radio berdentum dentap... haaa ada orang juga jenis buat keje kena sunyi sepi, aku tak boleh..aku kena ada muzik kejap2 nak nyembang... i dont mind kalau orang nyembang tp keje jalan..apa ada hal.. daripada senyap jer ttapi main game.. keje kena happening babe.. kalau sunyi2 baik keje kat library.. agaknya kalau aku ditukarkan ke library mau tido jer agaknya aku kat situ.. 

hari tu masa mula2 masuk jab ni aku dah tegur dah memang kena keje senyap2 ker,, sebab tak de sapa pasang muzik, ada sorg dua y pasang headphone.. adoii mau pecah gegendang telinga kalau pasang headphone seharian.. then aku terpaksa terus terang dengan cara aku.. nasib baik aku duk bilik sensorang, kalau sharing mungkin akan ada yang tak selesa, unless roommate sekepala... pada aku seronok lagi share bilik sbb ada kawan nk nyembang.. kat jab lama pun siap request nak share bilik, tapi kat sni nampaknya memang semua duduk bilik sorg.. so kita kenala hidup juga mengikut keadaan semasa ok.. jangan nak ikut kepala koo jerr.. hahah aku tgh try nak enjoy kat tempat baru.. xjumpa lagi orang yang sekepala.. tadi lunch seronok enjoy bergelak tawa dengan kwn2 lama.. nampaknya time lunch jer la dapat bergelak ketawa dgn geng..

apa pun.. aku redha dgn semua ini.. ok apa duduk dikalangan academician yang sibuk dengan research masing2,, dah dah.. sambung keje...................


LOVE

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads