Followers

Friday, November 26, 2010

A.I.S.K.R.I.M

tetiba nak buat entry pasal aiskrim plak..sebabnya tadi baru jer makan aiskrim, xsangka kat cafe office ni ada jual aiskrim..baru start jual hari ni kot sebab semalam tak de pun jual...hurmm sedpa tadi makan aiskrim vanilla n keladi...pergghh mmg sedap..*aku mmg suka mkn aiskrim lagi2 vanilla n keladi..pastu teringt aiskrim zaman dulu2 smpai sekarang.....

aiskirm ni suka masa zaman sekolah tadika dolu2..... dgn aiskrim y ni..

yang ni kalau dapat time blk sekolah rendah tu mmg nikmat giler..mkn sambil jalan kaki blk umah...sedap giler sejuk2 mcm ni r... aiskrim milo, asam boi... *perghhhh syahdu seyhhh

haaaaa mcm ni pun aku suka, tp xdela aiskrimnya aku biar jer mcm tu besar tu...aku suka ratakan kat roti tu dulu...huhuhuhu sedap ni.....

aiskrim potong.....mmg sedap jg...tp aku suka lagi perisa kacang merah n pulut itam....aduyaiiii sedap rs nk g cari jer tgh ni..hhaahahah


haaaa kalau mak beli dalam bekas y besar tu aku suka ceduk aiskrim letak dalam cawan mcm ni la....
*alamak ada add blog org la....hihihiih

now dah up lagi...dgn adanya Baskin Robin mmg lagi banyakla aiskrim y sedap2... cake BR jer aku x try lagi...*nnt nak ajak En.Hubby try cake BR la... kalau nak tgk perisa y ada kat BR sila click link ni... 



baru2 ni aku dengar org sibuk duk cite pasal aiskrim goreng...masa study kat pahang dulu pnah gak mkn tp gambar ni nmpk mcm lagi sedap jer.... *huhuhuh mn mau cari ni....


dahla buat meleleh air liur aku jer cite pasal aiskrim ni..memula saje nk g tau y aku suka mkn aiskrim hihihihihi...dah cukup...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads