Followers

Tuesday, November 16, 2010

White Garden Party

Jumaat lepas sebelum bermulanya kelas pertama bagi trimester yang ke 7 ni.. abg sham ada buat BBQ kat rumah dia area seremban..mmg biasanya weols mmg adakan xtvt sebelum bermulanya sem baru...n now berBBQ kat umah abg sham pula...sebenarnya dulu masa sem2 kalau tak silap weols dah buat dah BBQ ni kat umah abg sham juga cuma time tu aku xjoin sbb tengah mengandung so Mr.Hubby xbg la kuar lewat malam kan... so this time no reason utk xjoin..aku bersama Mr.Hubby n Hencem Boy ke umah abg sham utk white party ni sbb temanya putih...jom layan gambar.....


yang suar pendek tu la tuan rumah nye ^_^ ila tgh kipas2 kt blkg tu aku...n AJ hubby ain pegang pengepit...


ibu mengandung ain n shita... beza sebulan jer tu..kalau tak silap laa....

inilah wajah2 ceria kami sebelum start final year...... ceria kan =)

ini kek y aku bawa utk party ni...tgk tu 16 nama classmate aku sume ada....kek ni sgt sedap kalau nk order sila ke http://cakecomelcamelira.blogspot.com/

aku tgh melayan amil manjat2 pagar tuan rumah ni...hihihi cian amil xde kawan... so sebelum dia ngamuk kena la layan dia...maybe next bbq amil dah ada kawan kot sbb ada baby2 y bakal lahirkan....

abah n amil... nasib mlm tu abah n amil sporting ^_^ sayang kamu berdua..... mmuah


mcm belum ready jer sume2 dlm gambar ni....


senyummmm....

cameraman dari atas..... cantik juga kan..

np ibu jer y senyum besar ye...amil xsenyum pun..abah senyum skit jer... hurrmm xpela jnji gambar ni cantik ^_^ credit utk abg pejai....


p/s:
gambar sgt byk malas mau upload

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads