Followers

Tuesday, November 23, 2010

Kerinduan

tadi masa minum kat pantry..officemate aku sume cite pasal abah abah diorg... hurmm tiba2 aku sebak teringatkan ayah aku.. rindunya kat ayah.... sgt rindu... wlaupun ayah dah pergi 5/2/2006 yang lalu tapi aku rasa macam baru jer kehilangan ayah tersayang... aku terus masuk office sbb xblh duduk lm lagi takut ada air mata y mengalir.. baik aku msuk bilik dari dengar sume crita2 tu buat aku jeles jer sbb ayah aku dah tak de lagi...ayah dah tinggalkan aku sendirian.... nasib kat atas meja opis aku ni mmg ada gambar ayah.. tp mmg aku rindu sgt kat ayah.... Al-Fatihah untuk ayah tersayang....

 ni la gambar ayah aku Khairudin Othman...ye itu ayah aku....... ni jerla gambar pengubat rindu aku pada ayah..


p/s:
adik rindu ayah....


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads