Followers

Friday, November 26, 2010

LAGI2 PEROMPAK

What???? PEROMPAK again???? hurmmm semalam rumah jiran aku kena masuk perompak.... ini bahaya!!!!! *ala2 wonderpets... aku tak tau nk cakap apa... kenapala diorg ni suka sgt merompak? banyak kerajaan sediakan peluang pekerjaan kat Malaysia ni...cuba2 la apply... kenapa la buat keje y menyusahkan org lain..kalau kena tangkap dah tentu2 kau pun susah wahai PEROMPAK....aduhhhh..pening kepala aku...aku pun risau juga dah la rumah aku pn dah kn...ni jiran plak..msti dia ada aim sesuatu ni..msti dia dh perati area2 situ ni...haishhhhh *macam David Caruso CSI plak... aku doakan PEROMPAK ni insaf n xbuat lagi bnd2 mcm ni yee..... n jgn la try umah aku lg...ko akan menyesal sbb xde apa pun kat umah aku tu....hihihihi

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads