Followers

Monday, November 15, 2010

Trimester 7 a.k.a Final Year...

Alhamdulillah...minggu berjoli2 n berjimba2 dah berlalu...kelas untuk terimester 7 dah bermula pada sabtu y lalu..wahh result sem  6 yang ala2 gempak juga pun dah tau... alhamdulillah..sumenye dah berjaya ditempuh... now perlu fokus untuk sem 7 ni pulak..aku teringin nak dpt kepujian dekan...cgpa menunjukkan peningkatan...aku akn cuba lg untuk maintain dan dptkan kepujian dekan..syoknye klu dapat n dapatla aku lawan "budak" tu... dulu ms dia belajar n dah grad pun dia xdpt kepujian dekan...huhuhu aku bukan jeles atau apa cuma nak bersaing secara sihat dan diam2 jer...hanya aku dan dia sahaja yang tau.... semoga sem ni aku dapat pointer tinggi lagi yahoooooo...... ^_^ nnt cik abg kena bagi hadiah spesel utk aku best kn...pastu klu dh hbs ni rasa mcm nk sambung lagi jer.... insyaallah... klu ada rezeki aku, aku pasti dapat...


ni antara classmate aku....belum cukup lagi ni...ni masa kitorg baru mendarat di bandar Ho Chi Minh, Vietnam...seronok sgt...


lagi gambar kwn2 di hari ke 2 di Vietnam......


bergambar di tangga pintu masuk ke hotel yang kami tinggal selama 4 hari ni Vietnam..iaitu Hotel Lavender....syoknyee.... hotel ni dekat dengan Bhen Than Market... syok..

its me....menyusuri Sungai Mekong...


ni bergambar dengan penyanyi2 Vietnam yang cun2 masa ni kat pulau Mekong tu la..xingt dah hihihihh

ni team produksi aku..masa ni kitorg buat dokumentari..short video pasal mekong delta... dan inilah krew2 nye ^_^ ...walaupun....



ni masa dekat Pagoda...apa ntah..aku dh xingt dah....

aku suka gambar ni....credit kpd abg pejai y tukang ambil gambr,.... sebenarnye gambar byk giler...dah tu sbnrnye pg vietnam ni dah lm ...tetiba nk upload jg..lama xlm sgt la... bulan 7 ri tu hihihihihisyg classmate aku..enjoy sgt... ^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads