Followers

Wednesday, November 24, 2010

Dalam Hati Ada Taman

ntahla pagi ni rasa berbunga2 jer rasa dalam hati ada taman y ada sungai mengalir, burung berkicauan, pohon buah segar dan bunga2an segar harum segenap sudut..wahhhh dahsyat dah aku ni..tp aku pn xtau knpe nk kata dpt apa2 xde plak..ntahla harap biarla rasa macam ni kekal sbb aku pn malas nk serabut2 tension2 kn...hurmmm pastu masuk opis td duduk2 pastu tetiba berangan kot tetiba kang ada org ketuk pintu bilik utk deliver a bouquets of roses..... wahhh syok giler aku rasa...xkisahla dr sp pun kn hihihihi... tp berangan jer pun... * sambung berangan bila terus jer search jambangan  bunga y cun2...teruk btl dh aku ni..


cun juga yang ni..cuma aku xsuka sgt ros putih pink tu blh terima lagi...tp most suka red ros la kna..huhuh


y ni nmpk sgt sweet... tp nmpk lembut sgt kot...just imagine klu ros pink bertukar red ros..perghhh cnfrm cun sbb penyeri bunga2 putih kecik2 tu y cun...*i like...


this is nice...but too simple kot aku rs... tp klu dpt suke jer kn hahaha....mgkn sbb rapping dia tu simple sgt kot..letakla kaler lain kn hurrmmmm aku nk jd florist la rsnye n buka kedai bunga...sbb aku pencinta bunga ^_^ especially ros laaa


gojes gilerrr........ i likeeeee.... klu aku dpt la y ni mmg aku xbt bnd lain dh duk belek dia jer... cantik sgt2.. y ni jeles xcepat layu tau sbb dia masih blm kembang so lm la skit dpt bertahan kan...eeeeee geram jer aku suka giler y ni.... *tp ada y lg suka kot.... jeng jeng jeng......


ini dia................cun kan????? combination kaler y sgt menarik n sweet...bunga y sedang mekar mengharum ...wahhhhh sgt suka y ni..bertambah manis bl ada kelr hijau skit2 tu... suka suka suka *jgn r tgk gmbr pengantin y cium tu...

stop stop stop!!! stop berangan ye faezah!!!!

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads