Followers

Tuesday, December 13, 2011

cuti 3 hari..

dahsyat betul tajuk kan... dah xde yang spesifik dah... direct jer... sbb malas nak pecah2 kan... sekali kan jer la dalam 1 entry... walaupun isnin selangor cuti, tapi mr.hubby kan keje kat wilayah so macam mana nak jenjalan... sabtu pun dia keje tau... so ahad baru dapat jenjalan.. ahad tu weols pegi Sg Congkak dengan kawan2 mr.hubby n sume bawa family la... dan seperti biasa aku xmandi pun, aku kan penyengan... sudahnya aku join group ibu2 jer la masak la apa la.. gosip jer yang banyak hihihi dh la diorg planning last minit..aku mana bawa apa2 takat beli kat 7eleven jer benda2 utk kekanak tu... segala macam air... nsb baik y 1 family tu dah ready bw macam2 + BBQ + khemah segala + dapur utk masak lg... good... so keje aku goreng nuget jer hihhihi ok la ibu2 sume ok jer boleh in... dah last2 tu bapak2 kemain berendam, anak2 dah lama siap dah.... hurmm jomm la tengok....





ok dah... pastu hari isnin yang damai itu... aku n amil duk umah jer dengan tenangnya... tapi nasib baik abah balik awal..so ingt petang2 skit baru nak kuar jenjalan... tapi disebabkan kul3 ptg tu tgh dua beranak tu sedap2 tido, tetiba blackout... bayangkan panas2 tu tetiba xde letrik..mana boleh tido dah.. amil pun kejap jer dah terjaga... pastu terus mandi n siap.. nk jalan dekt2 jer la.. so decide ke Alamanda.. pastu dah pusing2 n bawa amil main kat playground tu pastu dah bosan terus ke Taman2 yang ada kat Putrajaya tu.. memula Taman Botani pastu Taman Wetland...jomlaa


ni masa kat Alamanda... amil ni sekali dah suh posing, sampai sume y ada model patung dia nak pose... tengok la gaya "peace" dia tu... macam pistol jer hihihi


ok yang ni pintu masuk Taman Botani tu...dah berapa taun duk dekat2 situ kan, ni la 1st time aku datang Taman Botani ni.... hihih ok yyang Wetland tu aku xambil gambar pun sbb sama jer tasik jer... kat sini aku biar amil main bola sbb ada taman yang besar n amil pun memang always bawa bola dia tu so main laaaa, mula dia main dengan abah jer, pastu aku pun join laaa hihihih.....

amil n bola... itu nama nya muka comel... "ibu..muka mel" maknanya muka comel.... ^_^

gaya seorang pemain bola antarabangsa....  abah cakap ni bakal player Arsenal... perghhh xingt abah...

haaaa ni bekas player Arsenal dengan bakal player Arsenal..... 
haaa ni manager player baru tu laaa.... hihikhikhik..... peace yooo

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads