Followers

Friday, December 16, 2011

Haji Shahrin Low

siapa ye org tu??? x x x dia bukan pakcik aku ok.... hubby pn bukan sbb hubby aku arinshah..  hihihi ini adalah nama restoran cina muslim terbaik yang pernah aku rasa... memang sedap ok... antara lauk y sedap y jadi pilihan aku adalah udang telur masin, ayam butter, sayur asparagus macam2... n y special tofu laaa dia macam tauhu laa tp ada macam2 flavor... aku suka tauhu ketam memang sedap... walaupun 1st time makan adalah agak terkejut dgn harga dia..tapi nasib baik rasa y sedap tu buat aku fikir...hurmm okla berbaloi2.... habis jer kita makan kan nanti ada orang datang kat meja n tanya          "macam mana makanan hari? ada apa2 cadangan?"  bagus kan??? haa meh tgk lauk y aku sempat snap...


haaa y ni nama dia Mopu Tofu... ni 1st time try...mula2 tekejut jg sbb imagine sama macam tofu ketam yang penah mkn before tapi bila rasa sedap then fikir ok sedap juga... mmg sedap ok...

cili potong pun ada sbb lauk2 dia xpedas sgt, masakan cina kan... so dgn ada cili potong ni tambah sedap la makan.... bila tgk cili potong ni teringat kawan2 kelas pulak ^_^ rindu nyeeeee

Carrot susu utk cikgu murni....

orange juice utk ayuni n mr.hubby... aku minum apple juice tapi mana ntah pic tu..hihhi

asparagus belacan hihihih saja nk try... sedap juga huhhuh

haaaaaa ni y paling special ni... udang telur masin...memang terbaik... suka sangat..... aduyaiii... sedapnyeeeee

korang pun boleh try jugaa.. aku makan kat bangi..ada kwn ckp kat klang pun ada bolehlaa try... sedap.... ^_^

okla selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads