Followers

Monday, December 5, 2011

Playground di Bawah Awan Hitam

kesian kat amil..dah berapa kali janji nak g bawa main kat taman asyik xjadi jer disebabkan cuaca sekarang ni kan tengah musim hujan.. semalam again la janji dengan dia ptg nak bawa main kat taman... so kul 4.30 dah ready dah mandi n bersiap dengan penuh semangat nak main kat taman.. so dah tentula aku siapkan amil dengan pakaian utk ke taman kan? n aku n mr.hubby pun bersiap dengan gaya ke taman *dalam hati ingt nak jogging ... tapi tapi tapi... dari rumah cuaca cantikkkkk jer.. sekali sampai kat taman area BBB tu... awan kemainnyee gelap... n orang2 yang main kat taman semua dah siap2 nak balik.. xkan weols plak nak turun dengan angin dah kuat giler... memang betul pun... xlama lepas tu hujan turun selebatnyaaa... pastu tukar la nak bawa diorg main playground kat dalam McD BBB... tapi penuh giler orang dengan y nak cari parking pun ke main beratur panjang...so cikgu murni kata jom jer laa balik... ok la fine OTW balik dalam keadaan hujan y teramat lebat tu, aku pun ajak ke Alamanda since dalam mall tu pun ada playground, tapi sebenarnya aku baru terbaca tweet dari Aaron Aziz yang dia OTW ke Alamanda promosi Ombak Rindu tu... hihihihhi mana la tau terjumpa ker hahahahaha tapi nan adoooo.... xjumpa pun dia... :( 

ok2 pastu pegila jalan ke Alamanda yang duk belakang umah aku jer tu hihih..... pastu mainla kat dalam tu utk budak2, aku punya niat y nak berjogging tu dah xde dah... jogging ke mulutlaaa nampaknya.. makan dan makan.... Noodle Station haa cikgu murni yang ajak makan kat situ ok lagi pun berdepan dengan playground tu... biasa jer makanan dia, aku xsempat nak snap mknn, air ada laa... oh ye lupa nak cerita yang kat hall mall tu smlm ada Sustagen Kids buat roadshow ker apa ntah aku pun xtau... tapi layan jer laa amil n ayuni pun aku bawa step by step then dapat free gift... ok la tu... pastu baru ke playground... 

amil n ayuni... amil dengan kasut nak main kat taman....

amil yang xsempat2 ibu nak snap nak berlari saja...

tengok pic ni, kat belakang tu ada princess comel kan?? hihhi anak orang arab...cute sgt...

bermainlaa kekanak yeee ibu n nenek duduk2 minum... abah jer perati kan anak2... maklumlaa abah mana lepas anak main tanpa pemerhatian.....

Teh Tarikh Special utk aku ^_^

Cappucino Iced with Icecream utk cikgu murni..

Mocha Iced Blanded utk Mr.hubby

tapi...
aku
paling
suka
tengok
diorang
naik
moto
ni.............











































tadaaaaaa...... 
amil ye ye jer siap buat bunyi moto "broom broom" hihihhi comel jer..... budak2 ni....


dah la tu jer... hujung mggu semalam xkemana pn takat jalan2 gini jer laa.... ok la..thanks melawat... ^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads