Followers

Monday, December 5, 2011

Pancake oh Pancake ^_^

masa g beli barang dapur ri tu aku ada la mencapai 1 kotak pancake ni.. macam senang jer since aku mmg suka makan pancake... dah 2 minggu kot, semalam baru try buat... hihhi tapi rasa nak nangis jap... dalam kotak tu ada 2 package tepung so aku buat 1 dulu.. dapat dalam 7 keping... gigih ni try dari 1 ke 1 aku buat...tapi ..........................................................................kenapa xjd macam pancake y kat McD tu... :( huwaaaa.... kat kotak tu dia tulis xyah letak minyak... so aku follow jer la kan tapi masa nak terbalikkan tu dia terlekat... bukan kat pan tapi kat senduk.. aku punyala buat dengan penuh kasih sayang tapi xjadi betul2 licin :( frust tau... tapi rasanya sedap bila dimakan dengan madu atau susu... tapi aku tengok dua beranak tu lagi in dengan susu.. belasah jer laa.. tapi bab xlicin tu..nak kata senduk tu problem xde apa pulak.. pan bersih , senduk pun bersih.. bila aku tunggu lama sikit baru terbalikkan dia jadi hangus pulak.. huwaaaa nasibla mr.hubby tu xcerewet...dibuatnya dia nk makan y pancake cantik jer kang..naya... syukur dia telan jer walaupun ditercabut2 skit kulitnya huhhuhu n lagi nasib baik sbb rasanya sedap...... selesai juga la 7 keping tu... amil pun makan dengan berseleranya... tapi aku rasa baik aku buat pancake dengan tepung yang aku bancuh sendiri dari beli y ready made ni... huhuhhuhu sure lagi sedap n boleh tambah blueberry......


tipu jer.... xjadi pun macam dalam gambar kat kotak tu....


xdela aku letak yang dah siap sbb xcantik.... huwaaaaaaaaaaaaaa :(


jgn gelak ok... 1st trial..

2 comments:

  1. xyah ikut 100% cara2 tue...cube letak mentega skit jer...huhuhu

    ReplyDelete
  2. dah try gak zue.. tapi aku letak minyak sikit...xpe2 nnt ptg aku try letak butter pulak...boleh buat buka puasa... ^_^ thanks zue...

    ReplyDelete

NUffnang Ads