Followers

Wednesday, December 21, 2011

Keluarga Bahagia..

pagi tadi masa aku singgah untuk isi minyak kereta sebelum ke tempat keje... perghhh ayat... ok2 macam xbiasa bila terserempak dengan family y jalan bersama kan... masuk kedai kat stesyen minyak utk beli ole2 @ jajan utk dimakan kan... tapi pagi tadi aku ternampak seorang bapa yangn jalan bersama 2 anak lelaki yang dalam lingkungan umur 8-10 tahun dan sorang anak perempuan y berumur lingkungan 6 tahun.... aku xnampak isteri/ibu bersama mereka *maybe ibu keje ... tapi bila aku tengok cara bapa tu layan anak2 tu n aku dapat rasanya kebahagiaan diorg walaupun xde ibu... dia sangat cool walaupun anak2 berlari2 n nak itu ini.... bukan aku xpenah tengok family macam ni tp xsure kenapa aku rasa syok tengok diorg... bila nak ke kereta.. 3 lelaki itu akan jaga sorg anak perempuan tu.. abang y sulung akan lindungi adiknya masa melintas... dan bapa juga aku tengok betul2 memberi perhatian pada yang gadis itu berbanding yang lelaki mungkin juga kerana mereka lebih besar.. masa berjalan juga bapa hanya memimpin tangan anak gadisnya... mungkin juga lumrah hidup ini lelaki perlu melindungi wanita kerana lelaki mempunyai sifat yang berani n berdikari... so sweet....

apa aku merepek ni>??? betulla... aku tulis apa yang aku rasa.... tu jer..... best agaknya kalau aku ada anak 2 lelaki 1 perempuan macam tu... sure riuh rumah.... *gedik jer... amil sorg kat umah tu pun dah riuh... hahahahah dah la... sori la boring... aku suka tulis apa y aku fikirkan n apa yang aku rasa...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads