Followers

Friday, December 16, 2011

Terima Kasih Ya Allah...


Alhamdulillah...syukur kehadrat ilahi.... sangat sebak melihat sijil akuan bergraduat ni... 3 tahun lalui macam2 cabaran dan dugaan utk habiskan belajar... akhirnya tamat juga... sbnrnya bln 10 lagi dh habis tapi lambat update sbb lambat ambil sijil ni... aku menarik nafas lega sangat2 dengan semua ni... ntah kenapa bila naik jer kereta lepas ambil sijil ni, air mata bergenang..... menitik2 air mata ni masa drive nak balik opis semula... sebak... apa yang aku rasa, apa y aku lalui hanya aku dan Allah sahaja y tau... terima kasih Ya Allah... hanya Dia yang Maha Mengetahui segalanyaa....

apa pun...perjuangan masih perlu diteruskan... niat ini akan aku teruskan juga... insyaallah 20/2/2012 bermula kelas Master in Corp. Comm.. terima kasih kepada semua yang dah banyak sangat2 tolong aku..terima kasih pada keluarga yang memahami... terima kasih kepada suami tercinta yang banyak membantu jaga si kecik sepanjang aku ke kelas sabtu n ahad.... terima kasih untuk segalanya..... aku sayang korg semua... ^_^

Terima Kasih Ya Allah.......

2 comments:

  1. Tahniah.. Fuiyyooo nak sambung master terus. UPM? Keep it up! :)

    ReplyDelete
  2. thanks shakirah.... yupp dengan UPM.. thanks a lot ^_^

    ReplyDelete

NUffnang Ads