Followers

Tuesday, November 29, 2011

Puss in Boots

yeahh akhirnya dapat pun tgk cite kucing y comel ni.. aku memang pecinta kucing ..cuma xblh jaga jer sbb amil ada semput skit n mr.hubby xsuka... saya y menurut perintah ni.... xdpt jaga , dpt tgk cerita pun jadilaaaa.... ok nak cerita pasal panggung dulu aku xpenah tgk kat MBO tau sbb selalu tengok kat TGV atau GSC kan... tapi disebabkan banyak tempat dah habis... so mr.hubby ajak try tgk kat MBO Desa Petaling alaaa yang kat tepi highway tu.. mall tu ala2 jer nama pun aku xtau...tapi kan.. aku suka la dgn panggung ni.. selesa ok n lagi best sbb ada service anta makanan ke dalam panggung huwaaa manyak siyokk maaa.... n kalau bawa amil aku akn ambil couple seat, dalam panggung tu ada 4 jer couple seat... kerusi selesa, n luas... amil pun kejap duduk kejap berdiri... best la... ok2 cerita dia pun sangat best..lagi2 time group cat tu berjoget2... haah cute jer... telur tu pun comel..

ok kisahnya puss n telur tu kawan baik... pastu telur mara kat cat n dia balas dendam kat cat.. pastu semua bestla... last2 telur tu jadi telur emas.... cat dapat nama baik dia semula... ahahah aku xreti nak cerita semula laa korg g jer la tengok yer......aku bg 4 1/2 bintang sbb aku suka kucing... ^_^ gf puss tu pun cute....


ok pastu... dalam mall tu pun bukan ada apa sangat tapi ada tempat main kekanak laa... aku ni memang dah asingkan banyak duit syiling 50sen utk amil main benda y bunyi2 tu laa kan... so layan jer la since xde apa pun nak dikejar.. masa utk keluarga kan.. layan jer laa apa amil nak main... siap dapat gf amoi ok...


ni laa amoi tu.. dia berdua jer dengan ayah dia..so ayah dia ajak amil join dia main sekali... pastu aku pulak la ajak amoi tu main.. sbb mainan tu boleh naik dua tiga orang sekali... so naik la sesama...

tgk amil drive ok.... hihihi

y ni ayah dia xbg naik sekali.... so amil jer la main sensorang...

y ni pun amil duk cari2 gang sbb blh naik 3 orang tapi amoi dh xde... amil naik sorg2.. lama tau..masuk 1 token jer = 50sen.. lama betul...

naik kuda pun sorg2 y patutnya blh naik 3 orang.... hihihhihi

tu jer laa...penat dah sekali update 2 3 entry sekali... ok la korang..terima kasih... enjoy yeee...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads