Followers

Thursday, November 3, 2011

Pre-Anniversary....

hahaha tajuk tu sangat over kan??? yelaaa klu ada pre-wedding mestila kena ada juga pre-anniversary kan.... hhhihihihi xde maknanya nak pre pre... tggu jer la harinya,.... tp xbest sikit sbb weekdays n cuti sgt limited disaat2 hujung tahun ni.... so saya y menurut perintah ini terpaksala memospont kan percutian kami.... huwaaaa wahai cruise sila tunggu weols yer.... hihihi

ok2 sebenarnya xmo cite lg pasal anniversary y xsmpai beberapa hari dh ni ... tp nak cite pasal kad jemputan kawin....hhihihihi blushing jer bila terjumpa kad jemputan ni tadi...huwaaaaa aku kemas2 laci opis ni, pastu tetiba jeng jeng jeng.... terjumpa pulak kad jemputan masa nak kawin 3 tahun lepas.... wahhh over tau.... dan aku ingat lagi peristiwa y berlaku masa aku nak ambil dari printing kad kawin ni, masa tu aku nk kuarkan duit dari CIMB *sbb aku guna CIMB tapi masa tu dia out of service, so aku pegi la kuarkan kat Maybank y berdekatan, dah kuar resit n nyatakan pengeluaran sebanyak RM5+++++ *saja jer + banayk2...walaupun... tapi duitnye xkeluar...huwaaaa nanges jap... pastu aku buat report kat CIMB sbb dalam bank mmg dh xde duit huwaaaaaaaaaa pastu report kat CIMB tu dia ckp dia akan bg semula dalam masa 2 bulan.... whattttt????? adoyaiiii sgt dugaan ok... dahla masa dkt2 nk kawin tu asyik nk gaduh jer... tu la org ckp, stress kot...dugaan sgt byk dialam pertunangan...... hurmmmm dh2 xmo emotional.... meh tgk kad jemputan aku y ala2 jer ni.... sekarang aku dpt kad jemputan sume canggih2 n cantik2.... nsb dh kawin klu x mau pening kepala nk memilih kad....hihihihi






hahahahaaah blushing......... malu jer hihihi...... tapi mana la tau blh jd sumber inspirasi uol2 y nak buat kad jemputan.... *perasaan...... ok uols...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads