Followers

Tuesday, November 22, 2011

Malaysia vs Indonesia


horeeyyy horeeyy horeeyy...... best sangat tgk bola mlm td... ada org kat umah aku tu *mr.hubby kalang kabut balik kul8 sbb ingt game start kul8 ... excited betul nak tgk bola.. geram jer aku smpai xjd kuar makan la sbb dia dah siap tapau utk weols 3 beranak ni... pastu dia buka2 tv alaaaa kul 8.30 baru start.. wweekkk... ok balik kepada cerita bola tu... game malam tadi sangat best la... geram jer tengok referee tu macam bias jer dengan player indonesia sbb asal player Indo y jatuhkan Malaysia xdpt kad kuning pun, asyik warning verbal jer... tapi kalau player Malaysia y jatuhkan player Indo cepat jer dapat kad kuning.. hampehh... tapi mmg nasib baik Indo gol awal2 sbb bagi player malaysia semangat sikit utk cari gol lagi... dua2 pun sebenarnya bagus sbb tu dh habis masa tambahan xdpt jg score... tapi aku tengok player malaysia banyak kali nak dapat bolos gol indonesia... cuma ada salah2 skill... hurmm tapi penalti juga y mnjadi penentu... ok laa akhirnya Malaysia menang hooreeyyy... adatla pertandingan ada menang kalah..y penting semangat bertanding tu bagus... 

tapi kan aku best tengok player malaysia naik kereta kebal datang stadium... dahsyat giler kan? aku dengar berita pagi tadi kata asalnya player semua naik bas jer tapi bas player kena kepong dengan penyokong fanatik indonesia... fulamakkkk.... dahsyat rr penyokong diorg ni... semangat betul kan.... tapi so so sorry la Indonesia, we r the winner.... Harimau telah membaham garuda.. Auwwwmmm

lagi best asal nak gol jer rumah aku n rumah jiran aku y terlebih jerit hahaha bestnyee berlawan2 jerit ok...  aku xdela jerit sangat, aku kan pemalu orgnyee *walaupun... pastu y lagi bestnye pas habis jer bola n Malaysia menang, xtau la kebetulan ker apa terus ada banyak bunyi mercun... pastu siap bunyi motor banyak2 n bersorak2, menanglaa katakan... aku rasa org2 belia tu tgk kat skrin besar kat mana2 la tu.. semangat betulkan tp xberagak2 tengah2 malam kot nak beraraknyee.... tapi siap main mercun tu y xtahan tu... tapi seronok tengok bola macam ni, merapatkan silaturahim dalam keluarga.. lagi2 rumah jiran aku tu asal ada game bola ni aku rasa diorg kumpul 1 family n tengok sama2 kot sbb dengar suaranya ramai jer...

hidup Harimau Malaya... tingkatkan stamina ok.... xmo merokok yee.... syabas player Malaysia n utk semua Rakyat Malaysia y menyokong team Rimau kita.... Auwwwwmmmm

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads