Followers

Tuesday, November 15, 2011

amil "nyok" air...

saje jer aku letak tajuk entry mcm tu sbb amil yang keluargkan statement tu... masa ngamuk2 xmo balik.... aku bawa amil main kat taman tasik cempaka kat BBB tu... pastu dia xnk balik nangis2 ckp "nak nyok air" "nak nyok air" *nyok= tengok... air tasik le maknanya... aduyai xnk blk ok... geram jer aku tengok... smpai dlm kereta nangis...pujuk jer la pastu dia ok la...

petang tu saje je nk bw dia main2 kat taman.... smpai jer 2 3 kali jer naik gelongsor tu nk abah dia teman pastu dia xheran dah dia lari naik sendiri n tawaf 1 playground tu... siap ada kwn ok... aku dah penat bdiri duduk pulak dgn nenek amil... cikgu murni aku tu siap bawa bekal nasi ok macam nak bkelah aku tengok, dgn air , rojak mangga n buah rambutan.... aduyaiii org g taman kuarkan peluh kan duk kejar anak tappi aku menambahkan lagi apa y xpatut ditambah tu... omak omak... tapi tu la mak kan... dia y selalu fikir benda2 macam tu takut cucu dia penatla, lapar laa, haus laa... sudahnyaaa aku y makan dgn mr.hubby... amil kalau dah main mana ingt nk mkn dah... nak suh minum air pun siap kena paksa... smpai jalan dah xlarat laa aku tgk dia tp still gak nak main2 sbb dah ada kwn pun kan..

view ptg tu pun sgt cantik... aku xbawa kamera so pakai kamera hp jer laaa.....


itu "peace" tau bukan "loser" ihihhih

nak jg masukkan pic gelap ni sbb view kat blkg tu cantik... xcantik ker??? xpelaaaaaaa sentap mak..

amil n ibu... luv u syg dalam2... ibu syg amil sgt2,... luv u amil... amil cakap "luv u 2" ... ^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads