Followers

Thursday, November 17, 2011

Assalamualaikum..

hye korang hari ni xmo letak pic...just nak cerita jer.. nak tau x lately ni aku selalu rasa xsedap badan laa...sakit disitu sakit disini.... semua serba xkena... semalam aku dah xtahan pegi juga la klinik... Pusat Rawatan Islam Azzahrah kat BBB... aku malas nk pg azzahrah ni sbb lama sgt tunggu.. tp smlm aku sabar menunggu n lagi pun aku request doc pompuan... mana la tau dia nak pegang2 perut aku nnt kan... sekali tu memang pun dia pegang... malu ai tau dia pegang burger2 kat pinggang i tu *burger adalah lelemak nakal... hihih bukan lama pun kejap jer... pastu dia suruh aku buat urine test... slumber jer laa buat jer... pastu dia suh tunggu lagi... pastu dia panggil balik n dia cakap dalam urine aku ada darah tapi tiada kuman so means bukan kencing kotor *auwww sori kena juga guna ayat tu... jadinya dia suspek batu karang... alaaaa xsuka xsuka xsuka.... dia bg ubat "pecah batu" n lawas buang air.... hurmmm dan dia suruh datang lagi isnin depan...

balik umah aku cite la dengan cikgu murni *mak aku... korg tau dia ckp apa?  "haaa nantikan masa buang air batu tu terlantun2 kuar juga" siap buat bunyi batu terlantun ok... geram x? dia lgi takut2 kan aku.... alaa tp suspek jer bukan cnfrm dh pun  kan.... mungkin aku ni y xkuat minum air masak... asyik nak y manis2 jer... tapi pas balik dr klinik smlm aku terus ratah air masak tu n buat2 rasa macam rebina ker nescafe ker...hihihhihih have too kalau x macam2 penyakit nnt.. lebih baik mencegah dari merawat..... auwwww...

agaknya skrg ni mmg tgh musim2 penyakit... amil baru baik demam... mr.hubby pulak baru demam mlm td... aku laa kena menjaga dua buah hati aku tu..dah la demam serentak... hurmm nsb baik aku punya antibodi y kuat sikit hahaha *poyo giler.... tapi aku memang bukan jenis y senang dapat demam...sakit2 badan tu kan sbb penat tapi tidak demam pun..cuma xcukup tidur jer... hahaha aku dpt tido 2 3 jam tanpa gangguan nnt lega laaa.... hurmmm dah laaa sakit pulak kepala aku ni...

ok la.... nak berehat jap..... tata

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads