Followers

Friday, November 25, 2011

Lelaki gatal

lelaki gatal??? maaf kepada lelaki yang tidak berkelakuan begitu... aku xlabelkan semua lelaki itu gatal tapi segelintir yang gatal tu akan buat orang fikir semua lelaki gatal... pelikkan... lelaki2 ini tidak pandai menjaga aurat mata mereka... aku xheranla kalau dia nak mengatai dengan segelintir wanita yang berpakaian seksi dan terdedah tu..tapi macam mana pulak dengan wanita yang menutup dari hujung rambut smpai hujung kaki nye? berbaju kurung n berjubah pun menjadi maksiat kepada mata2 mereka golongan lelaki yang gatal ini... jadi apa lagi pakaian yang harus dipakai oleh golongan wanita seperti kami?? kalau seksi dikatakan menggoda... tapi kami berbaju kurung dan berjubah... adakah kami menggoda?? bahagian mana yang terdedah utk tatapan golongan si gatal ini? adakah kami yang perlu dipersalahkan atau mereka2 yang gatal itu yng tidak tahu menjaga batasan mata mereka? aku pelik dengan golongan ini..... tengok perempuan macam xpernah jumpa... memangla orang boleh cakap "alaa tengok jer pun..xluak" hellooo luak atau x tu perkara lain.... aku tidak lah cukup tinggi ilmu agama utk bercakap soal hadis dan segalanya... tapi aku masih punya didikan agama yang masih kenal halal haram dan batas2 dalam pergaulan... dan aku boleh bezakan antara kawan yang betul2 kawan atau kawan y gatal... tapi kan aku xfaham kenapa golongan ini suka memerhatikan perempuan smpai macam tu sekali... wahai kaum lelaki y gatal... harus diingat bukan semua perempuan suka diperhatikan... aku rimas dan meluat dengan perangai dan sikap golongan gatal yang macam  ni....

dahlaa... aku geram jer...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads