Followers

Friday, November 11, 2011

sakit kepala

arghhhhh aku xsuka sakit kepala tau.... dolu2 aku kerap sangat sakit kepala hingga aku dapat gastrik disebabkan kerap sangat makan ubat migrain.... dalam tempoh 3 4 tahun ni aku dah jarang kena sakit kepala yang teruk , tapi now dah 3 hari kot aku sakit kepala lagi... sakit sangat ok, berat jer kepala ni... aduyaiii... sebab tula xde mood jer nak update blog *blh terima ker alasan ni?? hihhii hurmmm ntahlaa.... xtau  nak ckp apa dah.... okla nak rehat..... aku rasa aku nak bercuti la... nak lepak tepi pantai.... rehatkan otak dari berfikir masalah2 bodoh... mls nak fikir apa2... nk pegi bercuti..... klu dpt rehat macam org kat bawah ni sure hilang sakit kepala kot... hihi k laa tata


pic: ehsan atok google...

p/s:
tunggu aku update pic weols g dinner opis mr.hubby yerrr buat pertama kalinya baby boy pakai kemeja batik... ^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads